Strona główna Aktualności Szkolenia językowe dla firm – stacjonarnie czy online?

Szkolenia językowe dla firm – stacjonarnie czy online?

przez Tomasz

Obecnie z kursów językowych przeznaczonych dla biznesu można korzystać w dwóch formach – stacjonarnie oraz przez internet. Jaka forma będzie najlepsza? W takim przypadku trzeba uwzględnić zalety i wady każdego z tych typów szkoleń. Zobacz, na co się zdecydować!

Kiedy warto wybrać kursy językowe dla firmy?

Pracodawcy mogą zadbać o kompetencje swoich pracowników na różne sposoby. Jednym z nich jest skorzystanie z kursów językowych, dzięki którym załoga może uzyskać przygotowanie do posługiwania się danym językiem obcym.

Obecnie szkolenia językowe dla firm cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ pozwalają one firmom na uzyskanie kompleksowego przygotowania do ekspansji na zagraniczne rynki. Pracownicy znający języki obce mogą w takiej sytuacji łatwiej obsługiwać klientów, zawierać nowe umowy, a przez to dbać o wizerunek firmy za granicą.

Jak wybrać kurs języka obcego dla firmy?

Szkoły językowe prowadzące szkolenia językowe dla firm mogą zaproponować je w wielu wariantach, między innymi pod kątem konkretnego języka obcego, poziomu zaawansowania nauki, a także formy prowadzenia kursu.

Pracodawcy mogą zatem zdecydować się na kursy poświęcone ogólnemu przygotowaniu do pracy w danej branży, ale też na kursy specjalistyczne czy na kursy konwersacyjne uczące rozmowy w danym języku obcym.

Duże znaczenie przy wybieraniu odpowiedniego kursu ma również sposób jego prowadzenia. Dzisiaj zajęcia mogą być prowadzone nie tylko w formie stacjonarnej, ale również przez internet. Na jaką opcję warto się zdecydować?

Szkolenia językowe dla firm – stacjonarnie czy w internecie?

Stacjonarne szkolenia odbywają się w szkole nauki języków obcych, ale również szkolenia językowe dla firm mogą być prowadzone w ich siedzibach. Ta druga opcja jest dla pracowników wygodniejsza, ponieważ nie muszą oni dojeżdżać do szkoły.

Kursy internetowe prowadzone są za pomocą platform do e-learningu, ale również z wykorzystaniem komunikatorów internetowych, umożliwiając kontakt na żywo z prowadzącym zajęcia.

Gdy chodzi o efektywność zajęć, w takim przypadku szkolenia językowe dla firm w formie stacjonarnej i prowadzone na żywo przez internet pozwalają na uzyskanie najlepszych efektów. Kontakt z lektorem czy native speakerem pozwala wtedy na łatwiejsze zdobywanie niezbędnych umiejętności językowych, a w razie potrzeby uczestnicy kursu zawsze mogą liczyć na jego pomoc.

Z kolei kursy prowadzone z wykorzystaniem internetowych serwisów do samodzielnej nauki mogą być już mniej efektywne, ponieważ nie dają możliwości kontaktu z prowadzącym i dodatkowo nie są aż tak motywujące jak kursy prowadzone w szkołach nauki języków obcych.

Inne ciekawe wpisy

Zostaw komentarz

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu drogą mailową: [email protected]